Nano Enterprise Management

ダウンロード Nano Enterprise Management

投稿者 Erziman Asaliyev


  • カテゴリ: Business
  • 現在のバージョン: 11.0
  • ファイルサイズ: 16.85 MB
  • 互換性: iOSが必要です Windows 11, Windows 10/8/7/Vista

Nano Enterprise Management -PC用 スクリーンショット

                   

APK -PC用 - ダウンロード

ダウンロード 開発者 評価 ファイルサイズ (MB)
ダウンロード Apk eniseistudio 0 5.7M

ダウンロードとインストール Nano Enterprise Management あなたのコンピュータ/ラップトップとMacで



あなたが求めるもののようないくつかのアプリは、Windowsで利用可能です! 以下で入手してください:

SN 応用 ダウンロード レビュー 開発者
1. Neat Office - Word, Excel, PDF, Powerpoint alternative Neat Office - Word, Excel, PDF, Powerpoint alternative ダウンロード 4.5/5
1,451 レビュー
4.5
Any DVD & Office App
2. getHired getHired ダウンロード 4.4/5
820 レビュー
4.4
AppSplice
3. Citrix Workspace Citrix Workspace ダウンロード 2.7/5
605 レビュー
2.7
Citrix
または、以下のガイドに従ってPCで使用します :

インストールして使用したい場合は Nano Enterprise Management あなたのPCまたはMac上のアプリをダウンロードするには、お使いのコンピュータ用のデスクトップアプリケーションエミュレータをダウンロードしてインストールする必要があります。 私たちはあなたの使い方を理解するのを助けるために尽力しました。 app を以下の4つの簡単なステップでコンピュータにインストールしてください:


ステップ1:PCとMac用のAndroidエミュレータをダウンロードする

OK。 最初のものが最初に。 お使いのコンピュータでアプリケーションを使用するには、まずMacストアまたはWindows AppStoreにアクセスし、Bluestacksアプリまたは Nox App Web上のチュートリアルのほとんどはBluestacksアプリを推奨しています。あなたのコンピュータでBluestacksアプリケーションの使用に問題がある場合は、簡単にソリューションをオンラインで見つける可能性が高くなるため、推奨するように誘惑されるかもしれません。 Bluestacks PcまたはMacソフトウェアは、 ここ でダウンロードできます。.  


ステップ2:PCまたはMacにエミュレータをインストールする

あなたが選択したエミュレータをダウンロードしたので、コンピュータのダウンロードフォルダに移動して、エミュレータまたはBluestacksアプリケーションを探します。
見つかったら、クリックしてアプリケーションまたはexeをPCまたはMacコンピュータにインストールします。
[次へ]をクリックして、ライセンス契約に同意します。
アプリケーションを正しくインストールするには、画面の指示に従ってください。
上記を正しく行うと、エミュレータアプリケーションが正常にインストールされます。


ステップ3: Nano Enterprise Management ために Windows 7/8 / 8.1 / 10

これで、インストールしたエミュレータアプリケーションを開き、検索バーを探します。 一度それを見つけたら、 Nano Enterprise Management を検索バーに入力し、[検索]を押します。 クリック Nano Enterprise Managementアプリケーションアイコン。 のウィンドウ。 Nano Enterprise Management - Playストアまたはアプリストアのエミュレータアプリケーションにストアが表示されます。 Installボタンを押して、iPhoneまたはAndroidデバイスのように、アプリケーションのダウンロードが開始されます。 今私達はすべて終わった。
「すべてのアプリ」というアイコンが表示されます。
をクリックすると、インストールされているすべてのアプリケーションを含むページが表示されます。
あなたは アイコン。 それをクリックし、アプリケーションの使用を開始します。


ステップ4: Nano Enterprise Management Mac OSの場合

こんにちは。 Macユーザー!
使用する手順 Nano Enterprise Management - Macの場合は、上記のWindows OSのものとまったく同じです。 Nox Application Emulator をインストールするだけです。 あなたのMacintosh上のBluestack。 ここ で入手できます。



このチュートリアルをお読みいただきありがとうございます。 良い一日を!

Nano Enterprise Management iTunes上で

ダウンロード 開発者 評価 スコア 現在のバージョン アダルトランキング
¥610 iTunes上で Erziman Asaliyev 11.0 4+

Nano Enterprise Management 機能と説明

Nano Enterprise Management is a simple, yet powerful application for small and medium-sized businesses that helps you efficiently oversee purchases, sales, production, warehouses, and finances right from your iPhone, iPad, or iPod touch – and all without internet access or any special skills. There is also a desktop version of the app that is fully compatible with the mobile version. In multi-user mode, you can locate the database on the Web hosting and connect to it all your users. To differentiate the users’ permissions in the application, the Role-Based Access Control (RBAC) is implemented. The application's primary purpose is to efficiently manage purchases and product sales for small companies. Nano Enterprise Management is also an excellent fit for any firm that provides services (auto mechanics, hair salons, etc.) or does basic production (assembling computers, crafting furniture, etc.). Thanks to its precise modular structure, all changes in one module are instantly reflected in the others. You can also take advantage of the easy-to-use configuration tool to flexibly adjust settings for various attributes (for example, new products arriving to a warehouse will instantly become available to be ordered while factoring in characteristics such as color, size, material, etc.). The special service planner allows you to flexibly manage resources, personnel, and workstations on the basis of actual load. For example, you could distribute incoming orders to various technicians based on their work schedules, rates, and specializations. All information is visible in real time, so at any time you can check how many orders are currently being processed, how many payments have come in from customers, how much stock is remaining in the warehouse, and how much cash the company has on hand. Deposits and withdrawals have been simplified to the highest degree possible, so even an inexperienced user can easily make sense of them. Another major advantage is the attractive, elegant reports with flexible filters that allow you to instantly create excerpts based on the exact time period and data you need at a given moment. The most important information is collected in the "Marginal Revenue" report, where you can view your total profits for a selected time interval broken up by region, customer, store, or other factors. And, finally, Nano Enterprise Management stores all data locally (no internet access required), supports data transfer between tablets, and can create backup copies and manage them via email, iCloud, or Dropbox. If you frequently work on a computer or laptop, just install the desktop version of the application (for MacOS), which has the same features as the mobile version. Moreover, the application is provided along with a tutorial database for your convenience. As soon as you learn your way around the application you can feel free to delete the test data and upload your own. Questions? Please email us for help or to give suggestions. We love to hear how businesses are using our app! E-mail: erziman@gmail.com